måndag 17 september 2007
lördag 15 september 2007
Ut med INDIERN
Jag har har börjat kolla på Heroes. Jag orkar knappast vänta en vecka mellan avsnitten och ladda ner finns ingen plats på datan för. Så hittade jag bästa stället och nu kan jag ba trycka o titta. Lite jobbigt med den kinesiska undertexten och den apdåliga bilden. Men det är ju just det som gör mig så fantastisk. Jag är inte svår så där. Lätt att ha att göra med, inga konstigheter. Det som är bra också med hela den här grejen är att man kan spola o det är bra för jag orkar inte med Indiern i serien. Han sinkar ner hela serien. Han är inte kul nånstans, han och Dr Bombay borde ba gå o starta ett eget projekt.
Jag missade nyss ett samtal från Italien. Alltså till mobilen. Jag var ju himla populär där borta.
Jag missade nyss ett samtal från Italien. Alltså till mobilen. Jag var ju himla populär där borta.
fredag 14 september 2007
It's Patricia Buitch!
Jag vidgar mina musikaliska vyer.
Sugababes-About You now. Vilken jävla hit!
Britney Spears-Gimme More. Svängigt som satan!
Sugababes-About You now. Vilken jävla hit!
Britney Spears-Gimme More. Svängigt som satan!
onsdag 12 september 2007
Det är mycket nu
Vaken 34 timmar
Sova 17,5 timmar
Det känns inte assunt.
I dag fick jag ett packet med skivor av Shima. Jag blev så himla glad. Jag älskar paket. Jag älskar skivor.
Sova 17,5 timmar
Det känns inte assunt.
I dag fick jag ett packet med skivor av Shima. Jag blev så himla glad. Jag älskar paket. Jag älskar skivor.
måndag 10 september 2007
Jag vänder andra kinden till....eller?
Jo rå, en annan var ju uppe i ottan och snabbpromenera en timme. Tricket för att komma iväg är att ta promenaden så fort man slår upp ögonen så hjärnan inte hinner registrera. Man fintar hjärnan. En konstig grej är att min högerfot alltid domnar bort mellan minut 25-45. Vad är dealen med det? Mellan minut 15-45 är jag så trött att jag vill slänga mig i diket o dö, sen är det typ som jag dött o det är inte jobbigt att gå längre. Det är också konstigt?
När jag kom hem åt jag en atletfrukost bestående av två knäckebröd med ost o saltgurka o drack grönt te. Posten lämnade ett brev som fritt översatt sa "Nu kan du registrera dig på din kurs. Hoppas du har överseende med att vi förhalat processen med flit för att du skulle få en jobbig start. Lycka till med att ta igen kurslitteraturen. Vi har slagit vad på kontoret, förloraren betalar fredagsfikat" Jag registrerade mig och körde land o rike för att leta rätt på böckerna till "projektledning inom musik och event" som alltså är kursen jag ska läsa. Ringde viktigt samtal. Lagade mat. Sen målade jag ansiktet och gick till replokalen för att spela. Nu ska jag lägga mig o läsa Mästaren och Margarita. Jag har bara läst några kapitel men jag tror jag kommer gilla den.
I morgon ska jag till Jocke, jag är exalterad. vi ska börja spela in en låt som JAG gjort. Alltså JAG!
När jag kom hem åt jag en atletfrukost bestående av två knäckebröd med ost o saltgurka o drack grönt te. Posten lämnade ett brev som fritt översatt sa "Nu kan du registrera dig på din kurs. Hoppas du har överseende med att vi förhalat processen med flit för att du skulle få en jobbig start. Lycka till med att ta igen kurslitteraturen. Vi har slagit vad på kontoret, förloraren betalar fredagsfikat" Jag registrerade mig och körde land o rike för att leta rätt på böckerna till "projektledning inom musik och event" som alltså är kursen jag ska läsa. Ringde viktigt samtal. Lagade mat. Sen målade jag ansiktet och gick till replokalen för att spela. Nu ska jag lägga mig o läsa Mästaren och Margarita. Jag har bara läst några kapitel men jag tror jag kommer gilla den.
I morgon ska jag till Jocke, jag är exalterad. vi ska börja spela in en låt som JAG gjort. Alltså JAG!
söndag 9 september 2007
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
