Jag är sliten. Ska ta det lungt, hyra en film, köpa godis o mysa ner sig i soffan.
Nääääsh. På't igen bara.
Syns vi på "Lasse i parken" ikväll?
lördag 26 juli 2008
onsdag 23 juli 2008
tisdag 22 juli 2008
Bästa bloggkommentaren!
"Du är så mycket bättre än du fattar, men du lallar runt på massa omoget indieskit och verkar uppföra dig som nåt du tror du ska. Wake up och hitta dig själv. Du är uppenbarligen inte 20 längre. Jag gillar dig skarpt men inte din pubertala sida som verkar oförmögen att förstå att du borde vara äldra än vad du är. Lämna indiekulturen/beteendet. Då omfamnar jag dig. För jag har varit där du är själv. Vet vad du lallar om. men du är underhållande men till vilket pris? release yourself. Våga lämna tonår."
Ha ha. Go människa.
Det enda upplyftande som hände idag.
Tack.
måndag 21 juli 2008
...
Om jag hade 50 kronor skulle jag köpa
Schampo
bröd
mjölk
Ringde skamset min far och bad han sticka till en peng. Olyckligt var att finlandsfärjan inte hunnit dra pengar från kontot, så mina två hunkor slukades i ett svårt hål. Fy fan asså. Tur jag har knäcke och pasta.
Schampo
bröd
mjölk
Ringde skamset min far och bad han sticka till en peng. Olyckligt var att finlandsfärjan inte hunnit dra pengar från kontot, så mina två hunkor slukades i ett svårt hål. Fy fan asså. Tur jag har knäcke och pasta.
söndag 20 juli 2008
Gästinlägg av Abu
lördag 19 juli 2008
Skål!
Jag dricker Tequila alldeles ensam. "skål då Patricia" säger jag och höjer glaset. Att dricka Tequila själv kan jämföras med att laga tacos i sin ensamhet. Det är bara inte särskilt värdigt. Men för att bli av med sin värdighet krävs att man har en från början.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
