P. Lyssna på easy lover då!
P. Du får vara den svarta som sjunger
P. O jag är den vita
(inget svar)
P. eller vill du va den vita?
(inget svar)
P. Jag har inget problem med att vara den svarta alltså.
(inget svar)
P. Eller problem o problem, han har ju en jävla falsett
(inget svar)
P. O du ser ju mer svart ut en jag. Det blir mer autentiskt.
P. Fast jag blev ju o andra sidan blivit kallade svartskalle som liten.
(inget svar)
Jag känner inte att jag kan sova förens hon bekräftar att hon är den svarta.
söndag 12 oktober 2008
onsdag 8 oktober 2008
Tack för hjälpen
Jag: Om du skulle prata med en hemlös, vad skulle du fråga då?
Victor: Hur sköter du din posthantering egentligen? c/o centralstation? eller, vilken sprit är den godaste som man kan köpa i färg- och järnhandeln.
Då så, nu känner jag mig redo. Tack för hjälpen, vad skulle jag göra utan Victor.
Victor: Hur sköter du din posthantering egentligen? c/o centralstation? eller, vilken sprit är den godaste som man kan köpa i färg- och järnhandeln.
Då så, nu känner jag mig redo. Tack för hjälpen, vad skulle jag göra utan Victor.
Spoooootify
Äntligen har jag fått Spotify till min dator. Eftersom jag inte tillhört den creddiga skara som lyckats få en inbjudan har jag snällt fått vänta medans andra hyllat Spotify till skyarna. Men nu kan jag också gå med i facebookgrupper som "vi som älskar Spotify" och känna mig utvald och speciell.
JA jag älskar Spotify.
Lite oväntat börjar jag med att lyssna på Ne-Yo. Det skulle man inte kunnat tro om den fd Pandan.
JA jag älskar Spotify.
Lite oväntat börjar jag med att lyssna på Ne-Yo. Det skulle man inte kunnat tro om den fd Pandan.
måndag 6 oktober 2008
Orup in my heart
I fredagens krönika skrev jag om Orup, min barndomskärlek, livs kärlek, mitt allt.
Att trycka in den kärlek i 1700 tecken är som att köpa smågodis för 1.50.
Att trycka in den kärlek i 1700 tecken är som att köpa smågodis för 1.50.
Dagen
Idag har jag ringt 248 samtal. Jag låtsades att jag var en sexig sekreterare istället för indrivare, det blir mer spännande så.
torsdag 2 oktober 2008
Nina
Imorgon ska jag gå o se Nina Kinert. Helt for free. Jag älskar for free. Jag älskar Nina Kinert.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
