I tunneln vid mig sitter alltid en gubbe på sin rullator. Han har alltid en öl i handen och en jävla massa kassar kring sig. För någon vecka sedan började jag morsa på han för han ser såg så go ut. Idag när jag hade köpt en kexchoklad frågade jag honom om han vill ha en bit.
"Ja tack... "
Ett andetag å så....
"jagskickadebrevtillgöranperssoninnanannalindhdogjagskrevniharblodpåhänderna,deärjuinsnjadeidetdävetdu.AnnaLindhvetdetroddejuintemördarenvarschizofremendåslogjauppdetifassjagärjuläkarefastjagblevavmedminlicensvaochjadåskjutsademigtillpsykochbodströmsvararintepåminasamtalhanärräddförmig.HAHAHAjasaitvtillbodströmattjahellrevilleräddatrehemlösaän3ministrerdåblevderäddamendåsajaagfickingenlivvaktfastdevillemördamigmenduduskahafyradåkomdeochhämtamigfrånpsyket.HAHAHAJaoAnnaBonnierskickadebrevtillhennepåförlagethonvarjukärimigi4anochsåjajagringdjagtillochmedochdåkommerjagtillbonner"
Den lustigaste och snabbast monologen jag hört i hela mitt liv. I 10 minuter stod jag och lyssnade på hur han blivit misstänkt för att va Anna Lindhs mördare och hur han vart med i debatt i tv'n med Bodström, nått om Bonniers Förlag och nått om nån minister som blev strippa. Sen tog han ett andetag och jag sa hej då. Han avslutade med "Jag berättar mer nästa gång" och jag sa " ja det måste du" Sen hörde jag han skratta när jag gick därifrån.
fredag 17 oktober 2008
torsdag 16 oktober 2008
Vilken karl
Jag drömde om Ashberg i natt. Han hade börjat knäcka extra i en korvkiosk. Jag köpte korv till hela gänget.
Den där Ashberg asså. Vilken pondus.
Den där Ashberg asså. Vilken pondus.
onsdag 15 oktober 2008
Men då!
Jag önskar Rikards kompisar undrar vad vi pratade om i telefon nyss.
Kompisarna; Jaha, vad sa patricia då?
Rikard; Jag försökte övertala henne att inte bli världens tjockaste kvinna.
Jag får inget stöd från Rikard i fall, har jag ert?
Kompisarna; Jaha, vad sa patricia då?
Rikard; Jag försökte övertala henne att inte bli världens tjockaste kvinna.
Jag får inget stöd från Rikard i fall, har jag ert?
Äntligen har jag ett mål i mitt liv
Min kost är under allt kritik. Jag har loost it, ballat. Trycker bara i mig topp fem fetaste produktern i mataffären och tycker att socker är finast ordet i hela svenska språket.Så hittade jag den här goa donnan som jag misstänker upplevt det samma.
-Helvet vad jag blivit stor, kanske hon sa när vågen slog över 200. Vad gjorde hon då? Jo, blev lite fetare ändå och gjorde sina 285 kilo till sin fördel. Nu ska hon försöka slå Guiness Rekord i fettma. Jag gillar hur hon tänker, "Det är kört, jag kommer aldrig komma i ett par cheap monday, ja lika gärna bli fetast i världen".
Bra idé, men klantingt att outa det, för nu har hon fått sig en utmanare. Jag hoppar på tåget.
Till Donna vill jag bara säga;
SEE YOU IN GUINESS REKORDBOK SUCKER
Gissa & Vinn
Club Privé ringde mig nyss. Varför?
1. Jag har bestämt mig för att börja strippa eftersom jag förmodligen blir varslad på Tisdag.
2. Jag dejtar chefen.
3. Jag har obetalda besök som ligger o gror med en mastodont ränta.
söndag 12 oktober 2008
Bekräftar
Sassa är den svarta.
S. Ja ja ja ja. Jag kan vara den svarta.
S. Men då får du va den svarta nästa gång
P. okej
S. Nån rättvisa ska det la va.
S. Ja ja ja ja. Jag kan vara den svarta.
S. Men då får du va den svarta nästa gång
P. okej
S. Nån rättvisa ska det la va.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
