lördag 14 februari 2009

Mmmm

Lägger jag mig nu är det 8 timmar till hotellfrukost. Krull fixar, hon är gräddan av gräddan. Jag åker snålskjuts. Det är helt okej.

Veckan som gått

Jag har: Vart på blinddejt, haft mustachfest, firat min födelsedag, vart på balett, väntat på ambulans, köpt pärlor och pärlplattor, börjat samla på ugglor, haft backgammon revival och sovit en timma på 2 dygn.

Men eftersom jag ballat med bloggen har inget tagits upp. Kanske borde köra nån slags best off. Som att jag nästan åkte ambulans. Det skulle ni vilja höra om va?

Dessutom skrev jag aldrig om när min hand blev brännskadada i ett eldinferno längst upp i skatteskrapan.

onsdag 11 februari 2009

Tråååååååkigt

Nu har jag suttit och väntat på att klockan ska bli halv 11 "så man får gå o lägga sig" sen 8. Jag har blivit en trist tant.

Jag hatar att ha trist, det typ enda jag gör då är dusha och sova.

----------------------------------

Richard ringde. Han rekomenderade Pärlplattor. Ska köpas imorgon

lördag 7 februari 2009

jaaaaa

grrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaattis Patti.

& god natt.

(och grattis bulam)

Ett tu treeeee

Ikväll ska jag ha fest. Inget stort utan ett pyttelitet. Inte hos mig utan hos Martin. Jag har köpt mustach till alla. Jag älskar mustach.

It's my party and I have mustach if I want to.

torsdag 5 februari 2009

...

Jag skrev ett K på handen för att inte glömma det där viktiga.

Nu är jag skitnyfiken på vad det kan ha vart för viktigt.

Wörd!

" vadå bara för man inte är så jävla BALANSERAD, lugn filippa k-tjej, så kan man väl få FINNAS utan att BE OM URSÄKT" -Korro