lördag 29 mars 2008
Fröken struktur
Mary är på typ dejt. Jag väntar på att hon ska komma hem så jag kan få den obligatoriska rapporten. Ni vet den som alltid börjar "Första ska jag berätta upplägget, sen ska jag berätta hur det kändes". Ha ha det är faktist helt fantastiskt.
tisdag 25 mars 2008
måndag 24 mars 2008
Soul meets Body
Jag pratade med Tommy om Death Cab For A Cutie's nya singel på msn igår.
Jag: Alltså du måste lyssna på den. Jag fattar inget. Den är så dålig, och typ ingen sång. Varför väljer man den låten som singel?
(5 minuter senare)
Tommy: Mmmm. vad de på med? Det är som ett långt utdraget samlag där ändå ingen kommer.
Jag kan inte annat än hålla med. Vad tycker ni? Death cab For Cutie- I will posses your heart
Jag: Alltså du måste lyssna på den. Jag fattar inget. Den är så dålig, och typ ingen sång. Varför väljer man den låten som singel?
(5 minuter senare)
Tommy: Mmmm. vad de på med? Det är som ett långt utdraget samlag där ändå ingen kommer.
Jag kan inte annat än hålla med. Vad tycker ni? Death cab For Cutie- I will posses your heart
söndag 23 mars 2008
torsdag 20 mars 2008
Man får inte vara så knusslig när det kommer till jobb
Mattias förra bok handlade om Egypten och jag hade jobbet att gå runt som muslimsk kvinna på releasefesten. Nu har han åkt till Alaska för att göra ytligare en bok.
Jag: Jaha vad ska jag vara på den releasefesten? Ett isberg?
Han: Nej en isbjörn tänkte jag.
Mitt Cv är vackert som en ros.
Jag: Jaha vad ska jag vara på den releasefesten? Ett isberg?
Han: Nej en isbjörn tänkte jag.
Mitt Cv är vackert som en ros.
onsdag 19 mars 2008
När jag rulade skolan
Idag på biblioteket såg jag min gamla lågstadielärarinna Sol-Britt. Jag var hennes favoritelev under hela lågstadiet och varje gång hon var på semester skickade hon vykort. Hon skickade 2 vykort om året tills jag blev 16, då tog det slut.
När jag såg henne idag sjönk jag ner i stolen. Jag vill inte bli upptäckt. Jag ville inte att hon skulle titta på mig o tänka "du som var så söt". Lågstadiet var ju trots allt mina glansdagar.
Jag undrar vem hon skickar vykort till nu?
När jag såg henne idag sjönk jag ner i stolen. Jag vill inte bli upptäckt. Jag ville inte att hon skulle titta på mig o tänka "du som var så söt". Lågstadiet var ju trots allt mina glansdagar.
Jag undrar vem hon skickar vykort till nu?
söndag 16 mars 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

