lördag 28 februari 2009

Pyssel är det nya svart.

*Inga män
*Ingen alkohol
*Inget "Det måste hända nått spännande nuuu"

Bara jag och mitt pyssel.

Bäst just nu:
pärplattor
korsstygn
pappersskärning

kul tjej

Kvarnens Brunch

I dag åt vi världens godaste brunch. Jag ville grina för varje tugga jag åt. Nu planerar jag att sluta jobba och börja missionera brunchen runt om i världen. Goaste brunchen, en bit av paradiset, jag kan dö nu, hej.



fredag 27 februari 2009

I löve fredag

Vi åkte till IKEA fem minuter innan de stängde idag, såg det som en utmaning att inte bli stressad av den marschlåt som de spelade om om igen de 20 minuter vi strosade runt där. Om de återkommande radioropen "Nu stänger IKEA om en minut, vänligen avsluta era köp" var ett annat verktyg för att få oss att speeda på säger jag bara phö. Vid den tidpunkten hade vi liksom inte ens nått lamporna och hade alltså avdelningarna ramar, växter, ljus och fyndhörnan kvar. Vi var djärva, tog vår tid och sicksackade mellan mördareblickar från personalen.

Ta ett chillpill. Vaniljljus eller melonljus är inte ett beslut man gör så där på en handvändning.






Sen åkte vi till Heron City och köpte löständer. Det tyckte vi var himla skoj att vi skrattade hela vägen till banken.

tisdag 24 februari 2009

85% chans att jag kan sova om 30 minuter

" Jag måste hitta statestik, då kommer det kännas bättre, sen kan jag sova." så tänker jag halvt sovnades klockan halv 3 en tisdag.

Jag älskar procent och statestik det ger en jävla tyngd i det man säger.

torsdag 19 februari 2009

Yes

Jag och Martin har hittat våran låt nu. Det kom till oss (mig) på tunnelbanan.

måndag 16 februari 2009

I Löve Mustach

Jag visade liksom aldrig ens bilder från min mustachfest.





söndag 15 februari 2009

Polaroid!


Titta vad PysselPatricia hittade i sitt pysselletande, ett program som får korten att se ut att vara tagna med en polaroidkamera. Man bara drar korten till kameran så det säger det klick. Sen tar det lite tid innan korten framkallas precis som med en riktig polaroidkamera. Sweet säger jag.