måndag 11 maj 2009

Ta inte de rosa, jag gillar dem så mycket

Imorgon ska några snubbar inspektera mina fönster när jag är på jobbet. Kristian säger att de bombis kommer gå runt i mina trosor. Obehagligt. Pouria har gett mig rådet att lägga ett hårstrå över mina underkläderna så att jag ska kunna se om de varit där o nallat.

Töjer de ut mina trosor blir jag vansinnig.

söndag 10 maj 2009

Tung baksmälla

I morse vaknade jag med en elakartad huvudvärk. Men det i sig är inget i jämförelse med den ångest jag fick när jag upptäckte att jag har tatuerat mig. KBK står det nu inristat på mina knogar. "Kör Bara Kör". Fan vad onödigt.





Men jag kör.

lördag 9 maj 2009

så där ja

Kan hon sluta spela Fallen Angel med Alpaville, kanske nån granne tänker.





Svaret är nej.

onsdag 6 maj 2009

Dagens spänning

Sassa är supersjuk idag, nån slags influensan, man vet inte riktigt, men inget funkar som det ska på henne.

Det betyder inte på nått sätt att hon förtjänar att dö av svält och därför var jag över med en pizza som jag placerade utanför hennes dörr. Sassa ville göra rätt för sig och försökte trycka ut pengar genom brevinkastet.

-Du det går inte att få ut dem.....jag öppnar dörren nu....
Sakta öppnades dörren och framför mig uppenbarade sig influensan i egen hög person.
-Nä fyyyyy, sa jag och ryggade tillbaka.

Sen sträckte hon ut den lilla taniga armen med de knögliga 20lapparna.
Jag tog emot dem med de nagelspetsar jag inte har.

- Ska du inte ha en kram, sa hon och kom hotfullt mot mig
-nej för i helvete, sa jag och var utanför porten innan hela meningen var sagd.


Där har ni en liten historia om hur den ruggiga influensan nästan fick klorna i mig.

tisdag 5 maj 2009

...

Carro kom på't.

Han twittrar ju på dörren.

smart

Åh

"Jag är och dushar. Öppnar dörren exakt klockan 9"

Så står det på lappen som grannens satt upp på sin dörr.

Är det en inbjudan?