fredag 28 november 2008

Jo...

Hej grannar,

Förlåt att jag spelade Fleetwood Mac till klockan 6 i morse. Det var inte riktigt meningen. Om det är till någon tröst var det skitjobbigt för mig också. Jag orkade inte gå upp och stänga av och vaknade var 10e minut tills jag gick upp.

Patricia

mjööölby

Fan vad go man är endå. Med två öl under västen och en klocka som står på 02.29 ska jag på't. Skriva klart artikeln. Kan bli fabulöst.

Jag gillar att säga " jag är ett barn av 2000-talet". Låter så fräsigt.

Var så goda

Jag vill bjuda på en låt. http://open.spotify.com/track/2kTYDaXQPnURyghKBzxCDI.

Ni som inte har spotify får hålla tillgodo med texten.


Din satan ...
satan ...
du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit;
Bondlurk, läbbiga skurk,
ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork,
din ruttna rot, din fulla kork!
Avskum, spattig och krum,
du är så jävla dum!
Din usla gam,
din slemmige torsk,
förnicklade pappskalle,
skunk, förbanne mig,
lägg ägg, slibbiga drägg
skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as,
piss och pest och senapsgas!!
Sopprot, helidiot,
fan vad du bär dig åt!
Din sabla bock, ditt feta arsel,
våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp,
hörru din
saaaa, saaaatan,
helvete,helvete,
helvete, helvete,
helvete,helvetes
jävla skit!

Swingning 2000-talets fika

Imorgon ska vår klass göra en tidning. Temat är de 7 dödssynderna. Min grupp ska skriva om vällust och jag om swingning. Att skriva artikeln har varit en rolig stig att vandra. Det bästa var de svar jag fick över mail från en kille som har en swinging-site.

Hur många är registrerade på sidan?

ca 500 medlemsprofiler ( mailadresser ) fördelade på både par, singelkillar och singeltjejer.

Medlemsåldrarna är från 19-60 år.

De allra flesta i klubben är rakade helt nertill, som en sorts modernt tecken på mer öppen sexuell medvetenhet. det ser mer inbjudande ut helt enkelt.

Jamen då så, då fick man svar på den frågan.

Jag har typ haft ett liv idag

Min fabulösa dag i punktform. Ett jobb på det och jag skulle bli redigt nöjd.

*Mötte min schizogranne. Han nämnde bara Anna Lindh en gång. Han var mer inne på att han hade blivit torterad i 24 dagar. Och lite Anna Bonnier såklart och så lite om y kromosomer på det.

*Fick samtal från en snubbe som vill att jag ska sjunga på hans låtar.

*Gick in på Åhlens och spruta på mig Clean- fresh shower. Kan ingen köpa den åt mig.

*Köpte svarta pumps.

*Hade affärsmöte med Mary.

*Mötte upp Bungis och Stesosongs för afterwork på Debban Medis.

Jag kände mig typ som min bästis BlondinBella.

Fd panda

Hade jag vart panda hade jag bara slängt på mig mina randiga strumpbyxor, näthandskar, tusen nitbälten och boa. Jag hade bara sprejat upp håret til en bulle, lagt glitter under ögona och dragit. Nu vet jag inte.

torsdag 27 november 2008