torsdag 22 november 2007

Fan mail.

Jag har fått en fråga från ett fan som jag ska ta och svar på.

Mattias sa...
Varför har du, du underbara, fantastiska helt otroliga donna den där fåniga funktionen som gör att du måste läsa alla inlägg innan de publiceras? Kan du inte bara släppa på?


Kära Mattias. Först vill jag passa på att tacka dig för dina vänliga ord. Du undrar varför jag använder funktionen där jag måste läsa kommentarerna innan de publiceras. Jo det ska jag berätta för dig. I begynnelsen av denna blogg kunde folk kommentera hit o dit, men saken hör till den att jag snabbt blev påmind att jag har en vän vid namn Sawsan. Denna tös har ingen fingertoppskänsla för vad som är okej kommer ut till allmänheten. Därför blev jag tvungen att börja censurera. Ca 10% av det hon säger går igenom. Hoppas mitt svar ger dig förståelse för mitt val.

11 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Patricia sa...

Jag läste ditt brev mellan raderna och skrev om det lite lite lite.

Du som faktist vart med när jag har vart på dejt, vet vad den tjejen kan haspla ur sig och det är inte rosor varje gång.

Patricia sa...

Nyss fick du din första kommentar censurerad. det händer även den bästa.

Anonym sa...

jasså, då får man inte vara med alls? kan du inte lägga in pip ljud för de tåtrampande detaljerna?

Patricia sa...

Nej asså Jag kan inte ändra det som står i kommentarerna.

Anonym sa...

Patricias nyuppvaknade blogg är stället att vara på, jag ska sluta med facebook och statcounter.

Anonym sa...

tur det.

Anonym sa...

du censurerar ju som värsta kina diktatorn ju. Även på fejsbook! vad kommer näst? Bokbål?

Anonym sa...

Nu släppte du ju på den censurerade kommentaren? Var det ett misstag? Eller bara kör du? Jag måste gå och flytta bilen så jag inte får mitt 4e parkeringsböter den här veckan. Hej då.

Patricia sa...

Nä jag släppte inte den censurerade kommentaren och till Lina kan jag säga att ja ett bokbål är i planeringsstadiet och anledningen till att jag censurerade din kommentar på fejjan var att den ur sitt sammanhan kunde ha tolkats väldigt fel. VÄLDIGT FEL. Att jag får ta bort sassas kommentarer är bara vardagsmat.

Anonym sa...

Kom igen diktatorn! släpp fram Lina.