söndag 11 november 2007

Fyllan från himmelen

Man kan jämföra lördagens fylla med "humlor borde inte kunna flyga" fenomenet. Ni har ju hört den....bla bla ..skulle humlor vara medvetna om hur stora de egentligen är skulle de inte kunna flyga utan bara falla platt till marken. På samma sätt tror jag att det var med vår fylla i lördags. Hade vi vetat hur mycket vi fått i oss hade det blivit magpumpen 22.00, men eftersom vi inte hade nån koll totalfintade vi hela systemet. Helgen var vansinnig. Det som skulle bli en lugn fin vila upp sig helg slutade i en fylleslag av inte dess like.

Grannarna hade planerat fest och man vill ju måna om grannsämjan så det var ju ba att ge med sig. Jag o Sassa som båda är kända förespråkare till fester där man får all uppmärksamhet fann oss snabbt till rätta. Vi var i våra essen o körde i sann Patricia och Sassa anda; "för mycket är ändå lite för lite".

Bäst: Jag slog runt på en stol. De hade värsta avancerade fåtöljen o jag lutade mig för långt bak o volta runt, gjorde en bakåtkullerbytta o satte mig upp som inget hänt. Inga konstigheter. Jag blev proffsgymnast i tre sekunder.

Sämst: Lågvattenmärke till låtar som ibland spelades. Vi snackar "ooooh la la jag vill ha dig".

Inga kommentarer: