måndag 9 juni 2008

Sommaren går i rappens tecken.

I Lördags visade jag Nirre mina Rapparskills. Det är ett nyss påbörjat sommarprojekt att lära mig hela Dj sven och MC Miker G- Holiday rap innan juli är slut. Nirre låtsades bli impad när jag efter 6 starköl försökte rappa mig igenom låten. Han ljög ju såklart men tanken var god. Jag kan refrängen, men verserna funkar inte ens med texten framför mig. Den är ett jävla gissel att lära sig. Men fatta sen vilket partytrick att dra fram ur skjortärmen när den väl sitter. Jag kommer bli höjdpunkternas höjdpunkt.



Absolut inga konstigheter

Tänkte att sommarprojekt nr2 skulle bli att lärt mig Olas koreografi till Natalie också, exklusive den tafatta volten men då sa Nirre stopp o belägg. Tydligen inte alls coolt.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej kompis. Jag följer dig här..även om jag är dålig på att höra av mig. Oftast lite för rabiat för telen nu för tiden...
Den som är i närheten får ta skiten. Kan bli så att jag hamnar i finkan pga djurplågeri.