måndag 22 december 2008

Home sweet home

Alltså jag sitter på tåget nu o surfar i cybern, känns så jävla snajdigt. Först kolla jag på nån julfilm med hon Reese Witherspoon som är största fjanten någonsin. Men i alla fall, nu lyssnar jag på mina nya favvojullåt, Under The Christmas Tree-Albert Hammond på repeat. Den går typ

Don't (don't)
Forget (forget)
The love (the love)
Under the Christmas tree
Tonight (tonight)
Put love (put love)
Under the tree

Everybody around the world
Wherever you may be
Don't (don't)
Forget (forget)
The love (the love)
Under the Christmas tree


Så himla go. Nu rullar vi in i Norpan, någon är uppe på tågtaket, kanske sätter upp en girlang vad vet jag. Hoppas han hann ner för nu kör vi.

Jag längtar hem så jag dör lite nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med. Reese Witherspoon är typ största fjanten nånsin.

Patricia sa...

Ja i alla intervjuer ska hon fjanta till sig som ett as. Kommer inte ens ihåg vad det var men nått fick bägarn att rinna över. vad fick din att rinna över?