söndag 14 juni 2009

MAN, DUDE, SNUBBE

I Lördags åt vi på Vapiano. Jag tappade fattning helt när jag skulle beställa dricka till mig och Sassa. Tappade det, blev blank, dog. Herre vilket oklanderligt avlingsexemplar han var.

Jag: ehhhhhh. (sväljer tungt)
han:....
Jag:eh....vaaaad ska vi haaaa.....
han:....
Jag: eh.... (stirrar som en psycho)
Sassa: ..cola.
Jag: En cola.
han: okej
Jag: nej nej, eh....en cola och en vatten
Jag: nej två vatten menar jag ju...
Jag: och alltså colan med
Jag: nej fel, två cola.
han: he..okej..
Jag: alltså en light av de två.
Jag: och..eh... vattnet med
han: är det ditt slutgiltiga svar (Jag sa inte att han var rolig, bara snygg)
Jag: mmm

Åh jag är en sån fjant, lyckades inte ens beställa det jag egentligen ville ha.

Men frågan är, hur motiverar jag mina arbetskollegor att luncha varje dag vid gamla stan när vi har kontor vid stadion?

Inga kommentarer: