fredag 12 juni 2009

POLISEEEEEN!

Igår hade vi nån sorts kick off med jobbet, men kick off var det väl egentligen inte för det har man väl när man ska starta nått nytt projekt? A, men då var det mer ett strategimöte på landet då. Bla bla bla. Vad jag vill komma fram till är att vi åkte taxi hem med en utvecklingsstörd. Jag visste inte ens att de fick ha körkort, men det är ju fint förutom att jag trodde vi skulle dö eftersom han kollade på allt utan vägen. Han började relationen med oss enligt följande:

Taxin: Du luktar båt.
Chefen: okej....
Taxin: Du luktar gammal båt.
Chefen: Jaha...okej....

Sen blev han helt hysterisk när vi närmade oss en polisbil o ropade polisen, polisen, POLISEN! POLISEN! POLISEN! Jag var bombis på att han var efterlyst. Men sen blev han lugn och fin igen.


Taxi: Jag vill återgå till det vi pratade om förut:
Chefen: Jaha
Taxi: Du luktar båt.
Chefen: okej.
Taxi: som champange lite. Du vet jag är en champangekännare.

Jag trigga han till att snacka hela vägen hem. Guh vad jag älskar lustiga typer.

O på tal om det tryckte grannen precis in en oöppnad chipspåse genom brevlådan så jag antar att the feelings are mutual.

Inga kommentarer: