fredag 15 juni 2007

När Jänkarna kom till stan.

På måndag kommer Jänkarna till Sverige. Hon och Han ska hänga med mig i4 veckor. Jag har glorifierat Sverige som satan och kommer behöva jobba som ett djur för att leva upp till myten jag byggt upp. Alla medel kommer vidtas för att undanröja de som försöker förstöra bilden jag byggt upp av Sverige .

Höjdpunkterna så här i förspekulationerna är följande:

  • Midsommar med de bästa i stugan.
  • Accelerator
  • Göteborg med Sassa/Anna Ternheim konsert
  • Köpenhamn



2 kommentarer:

Shimi sa...

Jag förväntar mig inget annat än att du stannar till i Malmö och förgyller min dag, innan du steppar vidare till Köpenhamn. Bara så du vet, missy. Puss och love. / Shimi

Patricia sa...

Ja, jag vill hinna! Tar vi oss till Malmö lär vi ska träffas. Shima o havet?