torsdag 7 juni 2007

Video killed the Radio star

I morgon ska jag åka in till den här killen. Jag lärde känna honom när jag var 14 år och kan skulle lära mig spela el bas på medborgarskolan. Han sa att det lät bra när vi spelade foo fighter's monkey wrench. Han kan mycket väl ha ljugit.

I morgon är det tänkt att vi ska spela in en duett tillsammans som han har skrivit. Jag är tvärsäker på att den är fin.

En annan fin sak bland många fina saker med Jocke är att han vägrar acceptera att jag suger gammal blöja på att sjunga stämmor. Då har han ändå fått erfara det själv. Det stoppar honom liksom inte. Han kör huvet i väggen om o om igen, insisterar på att jag ska köra i hans band. Klart jag ska säga ja. Man är ju inte svår så där, lite smörj på egot och man har rott iland mig.

Inga kommentarer: