lördag 9 juni 2007

Umgängesmara


Som urmodern till bangare blev jag rätt snopen själv att jag faktiskt stod vid mitt ord och åkte. Vi slet, jobbade och svettades. När Joakim sa att jag inte skulle behöva sjunga stämmor på någon av låtarna blev jag nästan så glad att jag grät.





Jocke är duktig på att bosta mitt ego. O då är han inte ens kär i mig. FANTASTISKT!



Fyra låtar och 4000 omtagningar senare tog vi oss varsin öl i gräset. Jag med tjejöl, Jocke med mansöl. Jocke sa att pink Floyd var bra. Jag sa att de sög. Sen försökte han lura mig till att säga att U2 var bra genom att spela en låt på gitarren, men den gubben gick inte.






3 kommentarer:

Caroline sa...

klart att du är bäst! (men jag är iofs lite kär i dig så det kanske inte räknas lika mycket när jag säger det?)

Anonym sa...

Jo,det är om inte mer värt.Du är med i ego boostings eliten du med!

Anonym sa...

Äntligen visar du lite stil när det gäller musik.