tisdag 15 juli 2008

Upplösningar på jobbet.

1. Finnarna på jobbet vill inte kännas vid att de säger maximutta, men jag vet vad jag hört. Han jag ställde frågan till var inte alls road. Han sa att det kanske var muttimaxi de sa o att det betyder nått med varför. Sure.... Sen frågade jag försynt om det var okej att jag kalla han Maximutta istället.

2. De jag trodde pratade konstigt språk, pratar franska de med. Jag tog bara förgivet att de pratade ett lustigt språk för de var så himla mörka. Jag är ju inte direkt känd för att vara open minded, tänka utanför boxen, inte vara fördomsfull. Passade även på att upplysa dem om att de går runt o låter så himla snuskiga när de prata franska.

Jag tycker det är viktigt att göra bra intryck direkt från start. Man vill ju inte hamna på fel fot med nån bara så där.

Inga kommentarer: