onsdag 15 oktober 2008

Äntligen har jag ett mål i mitt liv

Min kost är under allt kritik. Jag har loost it, ballat. Trycker bara i mig topp fem fetaste produktern i mataffären och tycker att socker är finast ordet i hela svenska språket.

Så hittade jag den här goa donnan som jag misstänker upplevt det samma.
-Helvet vad jag blivit stor, kanske hon sa när vågen slog över 200. Vad gjorde hon då? Jo, blev lite fetare ändå och gjorde sina 285 kilo till sin fördel. Nu ska hon försöka slå Guiness Rekord i fettma. Jag gillar hur hon tänker, "Det är kört, jag kommer aldrig komma i ett par cheap monday, ja lika gärna bli fetast i världen".

Bra idé, men klantingt att outa det, för nu har hon fått sig en utmanare. Jag hoppar på tåget.
Till Donna vill jag bara säga;

SEE YOU IN GUINESS REKORDBOK SUCKER

Inga kommentarer: