fredag 31 oktober 2008

Veckans medarbetare

Vi ska ut en efter en. Varsling kallas det visst. Trendigt har jag hört. Jag har fått en extrem seperationsångest och föreslagit att vi alla bara ska flytta in i min etta o leva lyckliga i alla våra dagar. Lyckligast skulle jag vara om de alla kunde hålla mig i hand 24/7 resten av livet.


Det här är Johnny Persson.
Johnny är 29år
Johnny är en mycket charmerande man.
Johnny är ursprungligen från Gotland fast det hörs inte.
Johnny skojar mycket men jag missar 50% av alla gånger.
Johnny gillar att byta pass med mig.
Johnny pratar väldigt tyst.
Johhny har skärpt min hörsel med 100%.
Johnny har snyggast skort på jobbet

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra initiativ Patricia! Den där Johnny verkar vara en mycket intressant person. Jag tror att det här har potential att bli en mycket uppskattad följetong på din blogg.

MVH/Pohnny

Patricia sa...

Kära Phonny, tack för din fina kommentar. Jag är själv mycket nöjd över inslaget. Kan mycket väl komma att återkomma.

Även veckans varslade kan bli en grej.

Anonym sa...

Trissan!
har du sett den nya google spexen?
tänkte så inte jag får skulden för att jag inte berättade att dom bytt grafik, eller sitta och förklara för dig i telefon senare hur den såg ut. så. kolla på jobbet om cybern är paj hemma hos dig.