tisdag 3 februari 2009

Först mjölka korna, sen kärna smöret

Jag vet inte vad som krävs för att titulera sig som renlevnadsmänniska/naturmänniska/äventyrare, men jag måste väl ändå ha legat i gränslandet idag?

Upp i ottan, satte på mig vit särk och åt frulle i ett kritvitt rum. Kändes som vi satt i typ guds väntrum. ( gud kom aldrig, rätt synd faktist).

Jag blev i alla fall superfokuserad hela dagen. Halleluja för placeboeffekt och hokus pokus. Passade på att ta en vitaminshoot på lunchen bara för att toppa skiten.

Efter jobbet mötte jag upp med Bungis, Rikard och Korro för att åka skridskor runt, runt i cirklar. Jag såg inte alls så graciös ut som jag fantiserat om. Man skulle nog kunna säga att jag svärtat ner ordet graciös för all framtid. Bungis ville inte göra Dirt Dancing-hoppet med mig. "men vad fan då" sa jag då.

1 kommentar:

Anonym sa...

det här är ag avis på. det som ni gjorde på morgon. vem är kristian? varför ska han få gå med dig när inte jag får det?