söndag 15 februari 2009

Ja men då så.

Igår var vi och handla på min pizzeria. Pizzagubben är tokig i mig.

Jag: Du gjorde väl pizzan hjärtformad?
Han: ?
Jag: Du vet väl att det är alla hjärtans dag...
(han slår huvudet i handen)
Han: O neeej, jag glömde det. Jag har ju ingen älskling du vet så jag glömde.
Jag: Jahopp...
Han: Men om du väntar kan jag göra en ny, du får den gratis!
Jag: Ha ha....nej det behövs inte...
Han: Ni får hur mycket sallad ni vill ha!
Jag: okej två.
Han: Va, bara två?!
Jag: mm.
Han: Ni får ta var sin dricka till också,
Jah: haha men nej vi har ju redan dricka här.
Han: Ni får inte gå fören ni tagit varsin dricka till.
Jag: okej okej.
Han: när ska vi gifta oss?
Jag: jag kan när som hellst.
Han: Vi börjar nästa vcka.
Jag: Det låter bra
Han: du kan jobba här, stå i kassan så gör jag pizzan.
Jag: Gud det låter verkligen jättebra. Men jag vill göra pizza också.
Han: Okej jag lär dig.
Jag: Okej hej då.
Han: Varsågod älskling. Trevligt helg, hej då.

1 kommentar:

Anonym sa...

han är ju helt tootokihiigigigiiiig i dig!