lördag 8 mars 2008

Blinddate

I morgon ska jag på blinddate. Ansvarig för aktiviten är Kim. Beskrivningen jag fått är"han har en randig halsduk, rödblont hår, snygga klädstil och lite dålig hy. och din musiksmak,tror jag" även "Han han snygg kropp, men han ser inte så jättebra ut i ansiktet. Så har han pretto musiksmak, som du"

Ha ha ha. En rödtott med dålig hy o ett nylla som inte skulle gå för mer än en tia på aktion. Kim har verkligen marknadsfört han som en riktig guldklimp. Hur ska han kunna leva upp till detta?

Men det här med pretto musiksmak Kimpa, du reffar ju till en tid då jag var 18år och tyckte alla som inte lyssnade på de 10 indieband jag lyssnade på var ointressanta att konversera med. Vi har mycket att ta igen min vän.

Bäst att få min beauty sleep.

Ska jag smygfota?

Inga kommentarer: