lördag 1 mars 2008

sug min tutte

I dag ballade jag ur efter att jag hade klippt mig. Jag blev ful som stryk, som någon som blivit överkörd av tåget. Helt demolerad. Mitt hår är min baby, det är typ som att någons katt skulle dö. Ja, eller typ få syra i ansiktet för den delen. Sen gick vi till Urban Outfitters och jag hade mascaran under ögona för jag hade tryckt fram en tår. Brillorna jag ville ha var slut, men som tröst köpte jag en klocka som kunde prata i alla fall, det är bra att ha när jag åker hem till mjölet o sitter ensam i källaren. not so ensam any more. Kassören fick också sin beskärda del av min hårsorg.



Kassör: Hej, är det bra med dig.

Jag: ja det är bra....eller du, nej det är inte alls bra. Jag har klippt mig o jag blev skiiiitful.

kassör: Nej, du är ju jättesöt.

Jag: Nej asful.

Kassör: Men varför sa du inte till dem då?

Jag: meh vadå vad skulle jag säga? De hade ju redan klippt. Det var kört.

Kassör: Mmm ja okej.

Jag: Dessutom var ju brillorna jag skulle köpa slut.

Kassör: Jahaaaa, var det duuuu som frågade efter dem.

Jag: mmmm gött vilket starkt intryck jag gör, det var ju typ fem minuter sedan jag fråga.



men, han skrattade bara. Sen gick vi till HM, och jag förbarmade mig över mina stora pattar som inte går att trycka in i nån jävla klänning.


Ful som stryk i håret, gör intryck som ett blankt papper, och har tuttar så stora att de inte går att klä.





Ahhhhh Bög.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Äh, stora tuttar är ju det härligaste som finns.

Anonym sa...

Skulle gärna suga din tutte. Stora tuttar är ju det vackraste som finns.

Anonym sa...

ja men du får mig att skratta högt i allfall. Och nej, jag skrattar inte åt allt.
Längtar efter dig!

Anonym sa...

Men välkommen till gänget.. klippte mig i fredags o blev pissful!!!

Anonym sa...

du, vi kan klippa av oss tuttarna ihop i veckan om du vill. Jag kan numera klämma ut vätska ur mina, med skräckblandad förtjusning. Ska vi säga torsdag?

Anonym sa...

Jag känner igen det där med tuttar som inte går att klämma in i en enda klänning. Det är inget annat än ett handikapp. Tänk så mycket kläder man måste sålla bort p.g.a. av dem. Man borde bli grym på att sy så man kan köpa en större storlek och sy in resten av plagget :)