tisdag 23 september 2008

HJÄLP

Jag ska på carros inflyttningsfest/födelsedagsfest i helgen. På festen är det tema enligt följande

"Jag vill att ni ska klä ut er - till er själva!

Ok, ni kan klä ut er till en "parodi" på er själva om ni vill, kanske så som ni tror andra ser på er... Eller så visar ni upp er som nån hobby ni har. Eller så kanske ni väljer att visa er som ni har varit tidigare, eller skulle vilja bli! T.ex. kan ni välja mellan att ta på er fiskekläderna (hobbyn), scoutdräkten (eftersom ni tydligen var knopmästare när ni var 10) eller pilotmössan (för er stora dröm är egentligen att flyga världen runt). Roligast blir det hur som helst om ni visar upp nåt som andra inte riktigt visste om."

Jag har funderat ganskan mycket, och nu vet jag vad jag vill vara, jag vet bara inte hur jag ska fixa det. Jag vill ju va en korv med bröd. Jag har alltid drömt om att dela ut flyers i New York i en korv med bröddräkt. Vart hittar jag en sån?

Inga kommentarer: