fredag 26 september 2008

Vi har nått stort på gång

Åh jag hade ju förresten ett möte när jag var hemma i Mjölby sist. Ni vet med han snubben som skriver krönikor i corren med mig. Han är inte en hårdrockare. Jag blev ställd. Han ser ju jättemycket ut som en, men vad får man se skymta fram bakom skinnkappan om inte en smithströja. Karl-Magnus som hårdrockaren som inte är hårdrockare heter tenderar att skriva om onani i alla sina krönikor, jag undrar vilka tendenser jag har.

Det bästa var att det bara tog 3o minuter innan han började varje mening med "jag förstår din storhet men..."


Det kan inte bli annat än ett bra samarbete

2 kommentarer:

Balloonfighter sa...

Åh, Mjölby. Tågbytenas och kreativitetens stad.

Patricia sa...

Ja det är ju lite så. Har blivit något av ett mecka för konstnärer.