tisdag 25 november 2008

Det är jag din dotter

Jag: Pappa, såg du att jag var med på ett dubbeluppslag i corren i fredags?
Pappa: Nä, tänk det missade jag....
(han går och hämtar tidningen)
Pappa: men nu ser jag att du är ju med på omslaget!
Jag: Va?! På omslaget?
Pappa: Ja du går över ett övergångställe och har en röd klänning på dig.
Jag: va? men jag har ingen röd klänning.
Pappa: Ja det är ditt ansikte i alla fall, då har de klippt in det.
Jag: va konstigt...
Pappa: Ja och så har hon nån tatuering vid bysten. De måste klippt in ansiktet.
Jag: ja det har ju inte jag, men va konstigt att de klippt in mitt ansikte.

Ja det var ju himla likt. Dags att åka hem och hälsa på...
(klicka för att se bilden större)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, kul! När jag varit utomlands i några månader en gång så kände min pappa inte igen mig och gick således förbi mig på Arlanda. Han tar fel på mig och mina bröder ibland också.

Patricia sa...

Ha ha. Ja själv träffa jag pappa för två veckor sedan, men jag kanske har förändrats drastiskt.

Anonym sa...

Jo, men det var fan lite likt! Jag tänkte " har hon photoshoppat in sig i en tatuerad kropp med kort hår?".

Patricia sa...

mary-men lägg av hon har ju tex större näsa än mig och större ansikt. Det ända är at vi har brunt hår typ.

Anonym sa...

Ni ler likadant. Läs: ni skrynklar ihop hela ansiktet till ett russin.

Anonym sa...

Det här var det roligaste på länge.

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAAH!!!!!!!!!! det va roligare än när en gamling ville ha min autograf på karlaplan för han trodde jag va programledare för goafton sverige eller va fasiken det heter. det på kvällen.

Patricia sa...

Rebecca. Ha ha ha fast det var ju iof jävligt kul!

African Sunrise sa...

Ha ha. det där är min goda vän Pia ju och nej, ni är ju inte speciellt lika!! haha. askul!