tisdag 11 november 2008

Ja eller nej?

Jag somnade klockan halv 10 på måndagsmorgon efter att ha varit vaken hela natten och skrivit klart min krönika. Av lite olika anledningar kommer den inte publiceras. Lite trist eftersom jag ändå är rätt nöjd med den. Om ni vill skulle jag kunna lägga ut den här. Är nu sugna på att läsa den?

I natt kommer jag vara vaken hela natten igen eftersom jag ska skriva en ny. Jag tror till och med att jag ska försöka mig på att skriva två stycken för att vara på den säkra sidan att någon av dem funkar.

Jag är sliten.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja för fasen, lägg upp så man kan läsa underverket.

Anonym sa...

Jag har ämnesförslag om du behöver: Varför killar "gör slut" med sina nära tjejkompisar när de träffar Kärleken med stort K? Vad fan är problemet? Hade man som tjej velat ha dem som nåt annat än vänner hade man ju sett till att det hände för länge sen. Jag tror att de är så jävla mesiga bara, livrädda för att göra flickvännen det minsta sur, så de gör det i förebyggande syfte. Wusses! PS. Scott har i praktiken blivit den senaste att göra slag i den här saken in case you wondered D.S.

Patricia sa...

Anonym, jag kanske ska försöka övertala na att publicera den nästa gång, men om inte kommer den bums ut.

Kim; haha märker jag en viss frustration. den där scot jag säger då det. Jag visste att det var nått lurt med han från dag ett.

Patricia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Patricia sa...

Anonym, jag kanske ska försöka övertala na att publicera den nästa gång, men om inte kommer den bums ut.

Kim; haha märker jag en viss frustration. den där scot jag säger då det. Jag visste att det var nått lurt med han från dag ett.