söndag 4 januari 2009

Ja tack till att trängas med hela stockholm

Idag har jag varit på IKEA i över fem timmar. Man skulle kanske tro att jag köpa ett helt hem, men istället handlar det bara om en simpel men mycket grym beslutsångest som tar sig uttryck vid varje beslut som ska tas. Jag är sjuk jobbig. Det finns bara en människa som inte blir sinnessjuk av att åka till IKEA med mig.

När jag får familj ska vi åka till IKEA och äta varje dag. Varannan dag ska barna få korv för 10 kronor och varannan dag pasta för 30 kronor. Superbilligt. Med den budgetten kommer vi kunna åka både till Kreta och Fjällen. Supersmart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar att hela din blogg har blivit hälften min!
och jag älskar att du är den enda i hela världen som kan acceptera att jag är den enda i hela världen man inte ska rådfråga om beslut. särskilt när det kommer till store grenar och kvistar och fula krukor som alla andra i hela världen hade tyckt va superduperfula. för att man ser det. men inte vi.
nästa säöndag igen?

Patricia sa...

Vad är det som går och går utan att komma till kassorna på IKEA?

Svar: Sassa och patricia

Anonym sa...

haha det vet du patty