onsdag 13 augusti 2008

Tribute

Victor är min vapendragare på jobbet. Förutom att han är extremt rolig är han slående lik Mr Burns i Simsons. Utseendet är inte det ända dessa herrar har gemensamt, de är dessutom sluga som få och har stenkoll på sina pengar.

Det värsta Victor vet är när jag jobbar med granskningen eftersom det innebär att jag inte tid att skoja. Varje försök till kommunikation besvaras med en kombinerad hyssjning och "talk to the band" -hand. "Kvotjägarn" fnyser han då och kollar på mig med förakt.

Victor och jag har en även en egen hälsning. Eller egen och egen, egentligen är den snodd, vi har kidnappat den skulle man kunna säga. Det är som en highfive fast med två fingrar och från sidan. Jag ska filma den när vi blivit bättre. Den är ett helvet att få till kan jag tala om.


Inga kommentarer: