fredag 8 augusti 2008

Tips mottages!

GravidLina har gått över över med 3 dagar. Hennes frustration har nått oanade höjder. Under 9 månader har jag lyckats vejat för hennes raseriutbrott utan problem, men tillslut blev det min tur. Det började med att jag fick detta meddelande på facebook;

"OOOOOOOrkar inte meeeeeeeeeeeeeeeeer. För ett par dagar sedan sa jag " om jag vore läkare så skulle jag kejsarsnitta mig själv nu" Sen ändrade jag mig till att det skulle räcka om jag vore sjuksköterska. Sen undersköterska.Nu skiter jag i utbildning och skulle lätt köra bara jag hade en globalkniv och inte billiga slöa fanskap till kniv vi har...HAAAAT!"

Men det var idag hon satte mig i den riktigt kniviga sitsen när hon sa;

"Om du är min vän gör du nått"

Är det nån som vet hur man får en havande kvinna att speeda på födandet? Känns trist att vår vänskap ska ta slut på grund av en graviditet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan ligga med dem, då sätts det igång och vipps ploppar det ut en unge.