lördag 29 augusti 2009

lady

Ja här sitter jag och packar (och kollar på mina naglar) som det inte fanns någon morgondag . Jag är inte ett fan av förändringar och blir nostalgisk bara av att byta tandborste.

Jag har fått långa naglar i alla fall, det är helt sjukt. Jag går runt på jobbet och tror att alla män där ska bli lika facinerade som jag av min första naglar nånsin.

-men titta då!
-mmm
-Men de är ju skiiiitlånga.
-mmm
-O känn vad skönt när jag drar dom på din arm.
-mmm
-meneee ååå...hallå förstå det är första gången jag har naglar hela mitt liv.

O jag går runt o tittar på dem hela dagarna, men nu börjar jag tröttna. Okej jag har långa naglar, men nu när jag kommit över den värsta chocken, vad ska jag ha dem till om jag ändå inte får bita på dem?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker dina naglar är jättelånga. Så där så man rycker till och verkligen reagerar.