måndag 17 augusti 2009

Men fack öff för husmorstips.

Jag gör mig av med två vapendragare som slagit mig följe i säkert 15 år.
Bestämde mig först efter nogrant övervägande att låta dem gå döden tillmötes.
Smög upp bakifrån och satte en snara kring deras hals.
Det var tre dagar sedan men de har inte dött än.

Jag känner nu att jag kanske missförstått hela grejen med att lägga snara på hudflikar. De har inte alls trillat bort från halsen som jag hört att de ska. De har däremot blivit typ svarta och ser ut att ha varit utsatta för svår kyla och åkt på kallbrand. Jag får lite dåligt samvete, men framför allt känner jag att jag inte kan gå runt med två svarta skinnflikar med snöre runt.

Döljer dock mitt brott med två plåster. Men under ser det rätt äckligt ut.

Är det meningen att jag ska jag klippa bort dem eller?

3 kommentarer:

husmor sa...

stryp dom igen. det ska gå! jag har gjort det en gång. kan jag så kan du.

Patricia sa...

Jag fick rycka lite i dem o nu är de borta. Nu har jag extremt fancy hals.

Patricia sa...

Jag fick rycka lite i dem o nu är de borta. Nu har jag extremt fancy hals.