måndag 8 oktober 2007

Allt för konsten

Mattias säger:hej
P.Jo säger:hej
Mattias säger:du, om du hade ett barn och jag frågade dig om jag fick ta en bild på din karl när han håller barnet upp och ner och ser ut som han just har fångat en fisk, skulle du bli förbannad då?
P.Jo säger:
Mattias säger: du skulle gå med på det va om karln va med på det?
P.Jo säger: jag vet inte.... jo förmodligen, vadå då?
Mattias säger: äh det var en som blev asförbannad, en bra kompis
P.Jo säger: haha va? vadå man kan väl inte bli arg av att man bara frågar
Mattias: jag skrev på min gravida kompis blogg att hon såg ut som en Alien som höll på att explodera, det kanske var därför hon var sur egentligen.
P.Jo säger: hur gammal är ungen du skulle fota då
Mattias säger: den är i magen nu
P.Jo säger: vad sa hon då
Mattias säger: hon sa: DU ÄR HELT JÄVLA STÖRD, SÄG PÅ RIKTIGT VAD DU HADE FÖR FOTO IDE! JAG ORKAR INTE MED SÅNT DÄR TRAMS!
P.Jo säger: men guh!
Mattias säger: då sa jag: jag har ingen annan idé
P.Jo säger: hahahahhaha, men det är ju hormonerna
Mattias säger: TROR DU ATT DU ÄR ROLIG NU, skrev hon då.
P.Jo säger: men vad svarade du henne då
Mattias säger: förlåt då, svarade jag. Hon sa hej då innan det
P.Jo säger: Du skulle sagt. Har du mens eller?
Mattias säger: haha
P.Jo säger: skicka sms
Mattias säger: sluta, du är upprorsmakerska
Mattias säger: ok, jag skickar då

Fast, det gjorde han aldrig. Synd, hon skulle gått bersäkargång. Man muckar inte med gravida.

5 kommentarer:

Shimi sa...

så fucking jävla bra! han är rolig den där Mattias. När jag får barn ska jag tvinga Martin att göra så med barnet...

Patricia sa...

Du behöver nog inte tvinga han. Jag skulle nog hålla mit barn borta från honom, han har inte riktigt koll.

Anonym sa...

Vem har inte riktigt koll?

Patricia sa...

Du raring

Anonym sa...

Sjukt bra koll på barn