torsdag 4 oktober 2007

Ta er samman

Jag skulle skämmas ihjäl om nån skickade en sån här till mig på facebook. Dessutom skulle det vara väldigt tråkigt, för det skulle betyda att mina vänner var osmakliga. Rosen verkar sprida sig snabbare än pesten på facebook, vad är dealen? "Nära vänners dag"... bra ide, eller så kan man ju bara säga att man gillar dom. De som skickar den här till sina vänner, är samma typ av människor som tycker det är gulligt med snobben på underkläder, som skickar kort med nallebjörnar där det står "jag tycker om dig"och som skickar kedjebrev i stil med "skicka vidare till 20 personer inom 10 dagar annars kommer du få otur i kärlek". Bring it on. Kan vi inte bara ta och acceptera vår ålder. Det är inte charmigt att lägga sig på samma nivå som en 8åring.

5 kommentarer:

Anonym sa...

äh du är ba avis. dessutom brukar ju du bli så himla glad när jag skickar kedjebrev till dig, OCH t-shirts på posten!

Caroline sa...

jag gillar dig! även utan gul ros med animerade fjärilar på

Patricia sa...

T-shirten kommer jag ha på mig till dödens dagar! Kedjebreven fick jag ju stopp på efter att talat allvar med dig!

Anonym sa...

Man kan inte skicka sån här ros till dig på facebook, du måste skaffa superwall.

Patricia sa...

Ja jag kom på det. Jobbigt kanske är asmånga vänner som skickat ros till mig.