lördag 6 oktober 2007

Men åh, sluta bråka med mig.

Helt plötsligt funkar inte mitt limewire, jag blir ursinnig. Jag hatar dataspråket för jag fattar inte.

'LimeWire was unable to initialize and start. This is usually due to a firewall program blocking LimeWire's access to the internet or loopback connections on the local machine. Please allow LimeWire access to the internet and restart LimeWire'

Ät min skit limewire, jag har varken brandvägg eller antivirus som stoppar dig, min dator är som ett 24hour hotell och alla är välkomna. Varför vill du inte stiga på längre? Varför kan det inte bara räcka med att jag säger att du få lov.

Är det nån som vet vad jag ska göra? Jag har tryckt på alla knappar på datorn. Inget fungerar. Jag har bett en bön till gud, han slog dövörat till.

Inga kommentarer: