måndag 15 oktober 2007

Ny trummis

Jocke ska leta ny trummis eftersom den andra blev tokig i huvudet. Det är ju inte mer än rätt att jag har lite åsikter på nästa. Dessa är önskemålen jag gav till Jocke nyss.

1. Han ska inte kalla mig gumman
2. Han ska förstå min storhet
3. Han ska va rolig
4. Han ska vara het
5. Han ska hålla MIN tamburintakt.
6. Han ska vara över 25.
7. Han ska ha bra hårfäste.
8. Han ska inte tycka det är cool med glansiga skjortor
9. Han ska vara under 35
10. Viktigast av allt. han ska ÄÄÄÄLSKA mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag såg att ni sökte trummis, jag klarar nästan alla krav.

1. Jag har aldrig kallat dig gumman

2. Jag förstår din storhet

3. Din kompis skev på din blogg att jag verkade rolig

4. Jag är het

5. Jag kan tyvärr inte spela trummor speciellt inte efter en tamburin

6. Jag är över 25

7. Jag har ganska bra hårfäste

8. Jag tycker inte det är cool med glansiga skjortor

9. Jag är under 35

10. Inte ÄLSKAR med stora bokstäver, men du är ju helt ok.

Patricia sa...

Åh, du har gått o blivit riktigt go mot mig! Tydligen är tyvärr redan en trummis hittad. Men jag har sktivit in din bokfest, ska kolla med min hjärnhalva som är ekonomiansvarig. Fast ska jag jobba får jag väl resan betald?