torsdag 3 januari 2008

Jo....det är så här, vad heter det, att....

Jag vaknade nyss av ett samtal som jag inte hann ta, så jag ringde upp.

Kvinna: Hej, stsakdsjk (oidentifierbart) kan du vänta lite?
Jag: ja,a.....
Kvinna: Ja hej.
Jag: Ja hej det var någon som hade ringt mig på det här numret.
Kvinna: Okej, vad var ditt namna?
Jag: Patricia.
Kvinna: Ja, det här var från Statoil. Du har hyrt en film här som du inte lånat tillbaka.
Jag:.....?...va.....
Kvinna: mmm....underbar och älskad av alla.
Jag:.....
Kvinna: Du hyrde den 28e.
Jag:....
Jag.....
Jag: Jaaaaa. Nej fan! Den lämnade jag tillbaka till ett annat ställe.
Kvinna: Jaha så kan det gå (inte asroad). Ja, jag skulle bara säga det.
Jag: Jaha okej hej då.

Antar att det bara är att krypa till korset, till stadens enda videobutik, där jag lämnade filmen. Det känns som jag vart otrogen, och givit de glömde kalsongerna till fel person. Tänk om de bara fuck her, vi slänger filmjäveln hon INTE har hyrt här.

Inga kommentarer: