torsdag 10 januari 2008

Sött, Surt eller Salt

Hon får vara anonym, men hon börjar på R.

Jag: Assså ni kommer ju ligga!
Hon; nej, du vet förra gången , vi kom ju fram till då att vi bara skulle va vänner. Jag tänder inte på hans kroppsdoft.
Jag: Haha. Luktar han illa?
Hon: nej, han luktar inte illa, jag gillar bara inte doften.
Jag: Han luktar illa!
Hon: Nej men asså, du vet man tänder på en dels dofter andra inte.
Jag: Vadå, vad luktar han då?
Hon: Han luktar typ surt.
Jag: Haha surt?! Det är väl att lukta illa.
Hon. Haha.
Jag: äsh, ni kommer ju ligga.

Då undrar jag, Vem tycker att en kroppsdoft som luktar surt på något sätt är sexigt. Asså det är ju kört för killen...

Eller inte….3 veckor senare ligger de så klart i alla fall.

Jag: Hur går det med B då? luktar han fortfarande illa?
Hon: haha nej, han gör inte det längre.
Jag: Vadå kan man byta kroppsdoft?
Hon. mmm men han är skum B asså.
Jag: Som att det inte vore nog med att han luktar surt han är ju faktist känd för att vara skum.
Hon: Ja, men enligt vem? X, och hon borde ju spärras in.
Jag: hhahha sant.
Hon: Men han luktar inget längre, typ gott. Jag tror det var hans skägg som luktade förra gången, från att han hade vart på Roskilde.
Jag: Så lät det inte förra gången, nu ändrar du historien. Du sa kroppsodoften.
Hon: men jag tänkte på det o kom fram till att det måste vart skägget.
Jag: Eller så har tvålen kommit till Amerika.
Hon: Ja eller är det så

Inga kommentarer: