söndag 20 januari 2008

Kiss i ansiktet

I natt drömde jag att en hund kom fram o kissa i mitt ansikte när jag låg ner i gräset. Jag blev helt tokig och gick amok på ägarna. Jävligt förnedrande med hundkiss i fejjan.

kollade upp det på internet, hittade inget om kiss i ansiktet men däremot om hundar o det bådar inte gott. "Hundar står för trohet, mod och tillgivenhet om de tillhör dig. Tillhör de en främling varslar de om smittsamma sjukdomar. Om de skäller och biter sönder dina kläder betyder det att en fiende baktalar dig eller försöker beröva dig ditt levebröd. Blir du störd av skällande hundar kommer du att besegra dina motståndare."

Om jag blir smittad lär det vara en luftburen sjukdom.
Någon av dessa blir det med andra ord.

Sars
tuberkolos
streptokockbakterien
harpest
vattkoppor
papegojsjukan
halsfluss
mjältbrand
smittkoppor
difteri
lassafeber
meningit
q-feber


Vilken tror ni det blir? Själv hoppas jag på en clean halsfluss. Pinigt om jag skulle sätta igång en pestepidemi i Sverige igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det behöver inte vara någon av dessa åkommor som står för dörren. Den mest troliga orsaken till drömmen är att du eller någon nära vän tänder på att bli kissad på.

Anonym sa...

Ja, bara för att man kommit upp sig kan man inte sluta blogga. Har du dåligt om nyheter kan du ju berätta om det här: http://vasteras.expressen.se/nyheter/1.1013474/en-dvargliga-lansar-swebus-bussar

Patricia sa...

Ha ha ha

Anonym sa...

man får hålla ögonen öppna efter utlänningar som packar in stora sprattlande väskor. Det värsta av allt är att dvärgarna förstör för alla andra, nu ska de ju förbjuda stora väskor.