söndag 5 juli 2009

töjpiskt

Ni vet den där skateboardrampen i Björns Trädgård. Den hoppade jag ner i under lördagsnatten, och kom inte upp igen. Smart fälla, det fanns inte ens ett bete i den men jag bara plumsade i ändå. Kanske ville jag va cool, kanske ville jag styla. Ja jag vet faktist inte.

Jag: eh jag kommer inte upp.
Han: jo ta sats, jag hjälper dig. (han sträcker ned sina händer)
Jag: Okej. ooo..hej... Nä det gick inget bra du.
Han: Men prova igen.
Jag: Alltså du, jag tror helt enkelt du får ringa brandkåren.

Men det gjorde han inte, så det är därifrån jag surfar nu, rampen i Björns trädgård. Oturligt.

2 kommentarer:

Pang (med ny blogg) sa...

HAHA, sötboll! Jag hoppas verkligen att du sitter där nu ifall man går förbi. Jag kan slänga ner mat till dig!

Patricia sa...

Det är troligt att jag kommer vara kvar där ja.

Ta med chocklad, det tycker jag är så himla gott.