tisdag 14 augusti 2007

Annars är jag rätt smart.

Men åhhhhhh. Nu fattar jag varför jag är sjuk. Jag hoppade i fontänen vid mariatorget i fredags. Trots invändningar från mitt sällskap som berättade %halten kiss som utgjorde fontänen och risken för att få glas och kanyler i fötterna vadade jag runt och klättrade på statyerna Jag minns inte vare sig någon kallsup eller stänk i ögonen, men feber och ögoninflammation kom som ett brev på posten. Dumt. Va skulle jag på fontänen för?

Det är typ ett slags rekord för mig. Jag har aldrig haft feber i 4 dagar.

Men fan då. Ja, Blonde Redhead är helt okej. I alla fall 23.

3 kommentarer:

Caroline sa...

yes blonde redhead! framför allt 23.

och så var du tvungen att smitta mig också. jag gick då inte i några fontäner. nu ska jag krypa ned i sängen, tycka synd om mig själv och kolla på "farväl falkenberg".

speak later krokodil!

Patricia sa...

Du, nu ska vi inte va så snabba på att döma. Om jag inte minns fel var Mr Martin krank under i princip hela tiden. JAg tror det var han. På han!

Caroline sa...

sant. den jääääääääveeeln!