tisdag 21 augusti 2007

Till gud.

Hej gud.

Nu får du gärna göra ett inhopp här. Jag kan inte bestämma mig. Ta beslut har ju som du vet aldrig vart min starka sida. Ska jag vara ärlig fattar jag inte vitsen med att behöva ta beslut alls, men det är en annan historia. Skulle inte du kunna va lite shyrre och ge mig någon slags hint om hur jag ska göra. Du får gärna komma som en uppenbarelse, det skulle vara ascool att berätta för mina vänner.

Ps. Om du har tid över får du gärna lägga fram en hel livsplan. Ds.

Tack ska du ha för hjälpen. Vi hörs då. hej.

MVH Patricia

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska spara din avföring under 6 dagar, sedan ska du bre ut den på en plåt och låta stelna i 6 dagar, sedan kommer en plan för dina kommande 6 år utkristaliseras på plåten. Håll till godo.
Hälsningar Den heliga anden.