fredag 24 augusti 2007

Åh Sassa, min Sassa...

Sassa sa precis kanske det roligaste jag hört på år och dagar. Jag önskar jag kunde dela med mig, men på grund av förekomst av personangrepp kan jag tyvärr inte. Det var extremt roligt och elakt i vilket fall. Guh vad jag gillar den kvinnan.


Nyss körde hon den här. Det var också kul.

P.Jo: Får jag använda det här fotot i bloggen?
Sawsan: shit min nääääääääääsa
Sawsan:ja om jag får redigera den lite först!
P.Jo:haha vadå redigera. vad ska du göra?
P.Jo:minska näsan?
Sawsa:nä förstora den
P.Jo:hhahahah nu skrattar jag!

Jag får tillbaka bilden redigerad.

Sawsan: Asså du, hur mkt jag än tonar upp o ned, så ser min näsa ut som en liten snopp. Kolla tippen. Ser den mindre ut nu?
P.Jo:haha nej! nu är den ju bara alldeles röd på toppen!!!!!!
P.Jo:kolla
Sawsan säger:hahaha på toppen!



Vilken bild får egentligen Sassas näsa att bli mindre stor? För förstorning klicka på bilden.

Bild 1, oredigerad ?















Bild 2, redigerad ?





















3 kommentarer:

Anonym sa...

den oredigerade så klart!!

Anonym sa...

den oredigerade så klart he he..

Anonym sa...

jah, nu ser jag allt att allt fokus ligger på bandyklubban på den redigerade bilden