tisdag 21 augusti 2007

Bästa ungen

Jag trodde det skulle bli värsta tråkdagen igår, bestående av funderingar kring beslutet jag måste ta, vilket skulle resulterat i enbart irritation. Istället spenderade jag dagen med min bror och hans kids. De är bästa snubbarna i Svedala. Jonathan är min vapendragare och han var alldelse nypolerad i huvudet. Han säger alltid världens coolaste saker, han är dödssöt och han får mig alltid att bli glad.

Bror. Snart ska ju du få börja på dagis o leka med andra barn.
Jonathan. Hämta mig?
Bror. Ja, vi hämtar dig.
Jonathan. Eh hämtar mig?
Bror. Så här. Man lämnar barnen på dagis, men man hämtar dem inte fören de blivit 15år.
Jonathan. Jahaaaaaa

På vägen hem sa han "Patricia jag älskar dig". O han har förmodligen inte en aning om vad det betyder men med skiter jag i för han säger det o det är så himla fint att jag dör. Jag smälter och tänker den här snubben, asså han kommer ju att bli en av de bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, ja det där lilla trollet får en ju att bli toookig!!

Patricia sa...

Jag vet. Han snackade faktist om dig....IGEN!