onsdag 22 augusti 2007

Beach 2008?

Det kanske inte tycks vara en så stor grej, men om man hängt med mig senaste 15 åren är följande rätt snopet. Vi snackar alltså Jag Patricia som tyckte avståndet mellan debaser och slussen var ett mindre maraton. Jag Patricia som fick gåshud o kvälvningar vid bara tanken på att "gå en promenad" och dödsryckningar vid ordet träning.

Jag har börjat gå ut och går ett par timmar i veckan, men framför allt har jag...

KÖPT HANTLAR!!!!!!!

Det hände idag. Jag bara gjorde det. Inne på Intersport. Haja. Jag provade hantlarna inne i affären och dividerade med expediten vilken vikt jag skulle ha, som värsta träningssnubben. Asså vi snackar inga tjejiga hantlar i nån gullig pastell i plast inte. NEJ NEJ NEJ. Vi snackar järn, svart, krom, hårt och kantigt. Sånna som riktiga karlar använder. De ser ut som på bilden typ. 3 Kilo. Jag är bra sugen på att linda in mina händer i bandage när jag tränar, stå framför spegeln i ett vitt linne, bandana och ha "in the eye off a tiger" i bakgrunden. Det kallar jag att TRÄNA. Ja kommer bli döfitt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahha! jaa, om ändå ordet SNOPET skulle räcka!!!!

Patricia sa...

mmmm....jag säger inte att jag gillar't, men va fan ska man göra. Det är ju bara att ge sig på't