måndag 26 maj 2008

Det kändes assmart 4 i morse.

Jag satt uppe hela natten, slipade på krönikan som ska vara med i Corren på fredag. Satte överskriften "För sista gången, mitt nummer är 07364400XX" och kände mig nyskapadande och djärv.

Christel verkade inte tycka det var lika bra idé för jag fick tillbaka "...Och jag hoppas verkligen inte det är ditt riktiga nummern, vet du hur många weirdos som finns där ute."

Det hade vart spännande att se hur många som hade tyckt det var en bra idé att ringa mig klockan kvart över tre på lördag. Men hon kanske har en poäng. Lade fram förslaget att XX två sista siffrorna.

Vi får la se.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, max 3 kommer ringa.

Anonym sa...

OK, gick fortare än väntat att komma till sans.

Vi stryker det där.

(Jag kan avslöja mig själv, ifall det känns bättre så. Måste bara varna för att det är jäkligt svårt att få tyst på mig igen.)

Patricia sa...

mmm, med tanke på hur mycket du tycks veta om mig vore det väl inte mer än rätt att veta vem du är...