onsdag 14 maj 2008

P.jo testar

Grattis alla dvärgar. Siba har fått in hörlurar för småväxta. Eller pysslingar, lilleputtar, pygméer, tomtar och nissar som words synonymordbok lite finkänsligare uttrycker det. Jag vet att de existerar eftersom jag nyss inhandlade ett par. Trots att jag svävar i gränslandet med mina 1.60 funkar de inte. De är anpassade till personer med en maxhöjd på 6 äpplen. För att kunna ha öronsnäckorna i öronen och samtidigt ha spelaren i handen måste jag hålla armen i en ytterst olämplig vinkel. Att ha min Mp3 i jackfickan är något jag kommer drömma våta drömmar om framöver.

Varje gång jag försöker vara ekonomisk blir det en jävla backfire. Låt inte de 69 kronor billiga lurarna lura dig. Vem kollar seriöst längden på sladden innan de köper hörlurar. Det hade räckt att det stått dvärganpassade så hade jag hajat. Men nej nu kommer jag se ut som ett cp när jag går runt, och dessutom tappa känseln i armen efter 10 minuter. Bra jobbat Siba.

Betyg: 1 av 10 tuttar

Bild. www.siba.se

Inga kommentarer: