onsdag 14 maj 2008

Dvärghörlurarna part 2.

Jag tycker inte det är mer än rätt att de får en chans att förklara, så jag slängde iväg ett mail till siba nyss:

"Hej Siba!

Jag köpte ett par hörlurar hos er idag. Jag drog till med de billigaste och tänkte, hur dåliga kan de vara? Nu vet jag svaret. Väldigt. 69 kronor är verkligen inte hela världen, men jag är mest sugen på att förstå tänket. Jag kan liksom inte ha öronsnäckorna i öronen och samtidigt ha mp3spelaren i handen utan att hålla armen i en 90gradig vinkel. Och då kan det även vara på sin plats att berätta att jag bara är 1.60. Jag kan ju iof skippa att ha sladden bakom nacken och köra den där fram, då kan jag nästan hålla armen normalt. Men istället riskerar jag att strypas långsamt och det känns ju lite sisådär. Har jag missat konstruktionen på nått sätt? Växer sladden om jag vattnar den? är den till för småväxta? eller är det den där lilla öglan på silvergrejen den magiska lösningen. Fill me in. Jag dör av nyfikenhet.

Tack.

Med vänlig hälsning

Patricia Johansson"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad sägs om att stoppa mp3:an i fickan och gå böjd likt Quasimodo?

Patricia sa...

Vet inte om jag vill snabba på den processen. Eller kan ja ju kanske ta på min svarta quasimodojacka som jag hade på högstadiet?

Anonym sa...

mycket intiresno, tack